serhat3447 | Posted
2022-03-21 at 22:35
|
|
Multiple accounts have been logging on from your IP. Try to reboot your modem device to get new IP. Bu uyarıyla 2 gündür karşılaşıyorum. Vpn falan hiçbir şey kullanmıyorum. Kendi internetimle eve gelirjen de wifiye bağlanıyorum. Offersları evdeki telefonlardan yapıyorum. Daha önce söylediğim gibi üsulsuz hiçbir davranış da yapmadım. Kendi netimden girerken bu uyariyi aliyorum. Mobil veriyi kapatıp wifiden bağlanınca oluyor. Cevap verenlere şimdiden tesekkür ediyorum |
||||||
That's my signature.
|
|||||||
cs87 | Posted
2022-03-21 at 22:58
|
|
Daha önce ara sıra bu uyarıyı ben de aldım modemi açıp kapayınca düzeliyordu. | |||||||
serhat3447 | Posted
2022-03-21 at 23:04
|
|
Quote: cs87 Mesajın sebebi ne peki? Bir süre sonra gidecek mi yoksa devam mı edecek. Sonuçta ben gündüz dısarıdayım ve mobil veriden gireceğim. Bu uyarı mobil verideyken tekrar mı edecek. Geçmişi sildim çerezleri sildim mobil veriden tekrar girdiğimde olmuyordu. Ta ki wifiyi açana kadar. Kafam karman çorman oldu. Abartılacak bir durum değil ama kafama takıldı. |
||||||
That's my signature.
|
|||||||
Usak64 | Posted
2022-03-22 at 05:26
|
|
Quote: serhat3447 Midem kapatıp 10. SN bekleyin. Tekrar açın düzelir bazi aypiler santralde takılı kalabiliyor |
|||||||
« Last Edit:
2022-03-22 at 05:27
by Usak64 »
|
||||||||
Admin | Posted
2022-03-22 at 06:58
|
serhat3447 | Posted
2022-03-22 at 08:00
|
|
Teşekkür ederim cevaplarınız içkn | ||||||
That's my signature.
|
|||||||