Bilgi talep.

Started by serhat3447 2022-03-21 at 22:35
5 replies to this topic
serhat3447
Loyal Member
Posts: 191
Received: $369.25000
Balance: $0.0000000
Referrals: 1
Multiple accounts have been logging on from your IP. Try to reboot your modem device to get new IP.

Bu uyarıyla 2 gündür karşılaşıyorum. Vpn falan hiçbir şey kullanmıyorum. Kendi internetimle eve gelirjen de wifiye bağlanıyorum. Offersları evdeki telefonlardan yapıyorum. Daha önce söylediğim gibi üsulsuz hiçbir davranış da yapmadım. Kendi netimden girerken bu uyariyi aliyorum. Mobil veriyi kapatıp wifiden bağlanınca oluyor.

Cevap verenlere şimdiden tesekkür ediyorum
That's my signature.

https://www.resimupload.org/images/2022/11/23/ata.jpg
cs87
Loyal Member
Moderator
Posts: 737
Received: $644.21000
Balance: $5.5756728
Referrals: 82
Daha önce ara sıra bu uyarıyı ben de aldım modemi açıp kapayınca düzeliyordu.
serhat3447
Loyal Member
Posts: 191
Received: $369.25000
Balance: $0.0000000
Referrals: 1
Quote: cs87
Daha önce ara sıra bu uyarıyı ben de aldım modemi açıp kapayınca düzeliyordu.


Mesajın sebebi ne peki? Bir süre sonra gidecek mi yoksa devam mı edecek. Sonuçta ben gündüz dısarıdayım ve mobil veriden gireceğim. Bu uyarı mobil verideyken tekrar mı edecek. Geçmişi sildim çerezleri sildim mobil veriden tekrar girdiğimde olmuyordu. Ta ki wifiyi açana kadar. Kafam karman çorman oldu. Abartılacak bir durum değil ama kafama takıldı.
That's my signature.

https://www.resimupload.org/images/2022/11/23/ata.jpg
Usak64
Loyal Member
Moderator
Posts: 225
Received: $284.14000
Balance: $7.8833380
Referrals: 0
Quote: serhat3447
Multiple accounts have been logging on from your IP. Try to reboot your modem device to get new IP.

Bu uyarıyla 2 gündür karşılaşıyorum. Vpn falan hiçbir şey kullanmıyorum. Kendi internetimle eve gelirjen de wifiye bağlanıyorum. Offersları evdeki telefonlardan yapıyorum. Daha önce söylediğim gibi üsulsuz hiçbir davranış da yapmadım. Kendi netimden girerken bu uyariyi aliyorum. Mobil veriyi kapatıp wifiden bağlanınca oluyor.

Cevap verenlere şimdiden tesekkür ediyorum

Midem kapatıp 10. SN bekleyin. Tekrar açın düzelir bazi aypiler santralde takılı kalabiliyor
« Last Edit: 2022-03-22 at 05:27 by Usak64 »
Admin
Admin
Posts: 1378
Dinamik IP internet sağlayıcılarında yaşanabilir, IP çakışması oluyor. Daha önce birilerine o IP adresi denk gelmiş olabilir, sistem onun için uyarı gösteriyor girişe izin vermiyor. Modemi kapatıp açarak çözülebilir, IP değişikliği sağlamanız gerekiyor.
OffersBux Admin - Ufuko

https://www.offersbux.com/banners/banner1.gif

https://www.offersbux.com/livebanner.php
serhat3447
Loyal Member
Posts: 191
Received: $369.25000
Balance: $0.0000000
Referrals: 1
Teşekkür ederim cevaplarınız içkn
That's my signature.

https://www.resimupload.org/images/2022/11/23/ata.jpg